Απαγορεύεται η αντιγραφή. Επικοινωνήστε με τον διαχειριστή.

Μυστικά για όμορφο σώμα χωρίς κυτταρίτιδα.

Το όνειρο όλων των γυναικών σήμερα είναι ένα σφιχτό σώμα με μεταξένια αφή που να μπορεί να προκαλεί το χάδι, και ένα δέρμα που να μπορεί να αγαπηθεί και να ακτινοβολεί ζωντάνια και απαλότητα. Πόσο μακριά είστε απ’ αυτό το όνειρο;

Τα τελευταία χρόνια, οι γυναίκες έχουν συνειδητοποιήσει ότι ο τρόπος ζωής και η διατροφή τους έχουν άμεση επίπτωση στην ισορροπία του οργανισμού, καθώς και ότι το σώμα τους αντικατοπτρίζει αυτό το συγκεκριμένο τρόπο με κάθε… δραματική λεπτομέρεια. Γεγονός είναι ότι οι περισσότερες γυναίκες δεν κάνουν σπορ από χόμπι ή για να διακριθούν, αλλά μόνο και μόνο για να κινηθεί καλύτερα το σώμα τους, να οξυγονωθεί και να διατηρήσει τη φόρμα και τη ζωντάνια του. Με την ίδια λογική, δεν προσπαθούν να τρέφονται υγιεινά μόνο για να αδυνατίσουν, αλλά τους ενδιαφέρει περισσότερο να κάνουν κάτι καλό στον οργανισμό τους, βοηθώντας τον να βρει την ισορροπία και την καλή λειτουργία. Προβλήματα όπως η κυτταρίτιδα και η χαλάρωση απασχολούν πάντοτε βέβαια τις γυναίκες, δεν τα θεωρούν όμως πια αξεπέραστα. Ξέρουν πολύ καλά ότι πηγαίνοντας στο γυμναστήριο, κόβοντας τις κακές συνήθειες διατροφής και χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα προϊόντα περιποίησης του σώματος, όλο και πιο συχνά η εικόνα του σώματός τους βελτιώνεται μέρα με την ημέρα.

ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Κάθε γυναίκα σε κάποια στιγμή της ζωής της και ανεξάρτητα από την ηλικία της μπορεί να αντιμετωπίσει πρόβλημα αισθητικής του σώματος, όσον αφορά την απαλότητα, τη λεπτότητα, τη σφριγηλότητα ή την απόκτηση κυτταρίτιδας. Ο μεγαλύτερος εχθρός της ομορφιάς του σώματος είναι αυτή η… καπιτονέ όψη. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Η φύση περιβάλλει το γυναικείο σώμα με έναν αναπληρωματικό ιστό που δίνει τη γυναικεία γραμμή με τις καμπύλες. Αυτός ο «αδιπικός» ιστός, που βρίσκεται ανάμεσα στο δέρμα και το μυ, διατηρείται αρμονικά στη θέση του, σε όλο το σώμα, με συνδετικές ίνες (ένα είδος διχτυού που συνδέεται σε βάθος με το μυ και επιφανειακά με το δέρμα). Οι μεταβολές αυτού του αναπληρωματικού ιστού και του δέρματος που τον περιβάλλει δημιουργούν την καπιτονέ όψη της επιδερμίδας, ορατή σε όρθια κυρίως στάση. Οι «αγαπημένες» της περιοχές είναι τα μπράτσα, τα οπίσθια, οι γλουτοί, τα γόνατα και η εσωτερική πλευρά τους. Αν ο ιστός αυτός αυξηθεί σε όγκο, διαπερνά το πλέγμα. Έτσι εμφανίζεται η καπιτονέ όψη του δέρματος, ενώ, αν το δέρμα που περιβάλλει αυτό τον ιστό τραβιέται, οι ίνες που τον συγκρατούν δημιουργούν λακκούβες. Είναι το καπιτονέ που εμφανίζεται στις αδύνατες γυναίκες. Οι περισσότερες έρευνες συνδέουν την κυτταρίτιδα με ορμονικά αίτια, κακή διατροφή, έλλειψη άσκησης, κάπνισμα και άγχος. Επίσης, στα σημεία όπου εμφανίζεται η κυτταρίτιδα οι ιστοί έχουν την τάση να συγκρατούν νερό. Η κυκλοφορία του αίματος δε γίνεται όπως θα έπρεπε, τα κύτταρα δεν οξυγονώνονται ούτε τρέφονται σωστά και οι τοξίνες δεν αποβάλλονται με φυσιολογικό ρυθμό. Γι’ αυτό συχνά παρατηρείται φούσκωμα και αίσθηση βάρους. Η κυτταρίτιδα μπορεί πιο εύκολα να εξαλειφθεί στους γλουτούς και τους μηρούς απ’ ό,τι στα μπράτσα και στο εσωτερικό μέρος των μηρών. Όταν μάλιστα το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα έντονο, υπάρχουν μέθοδοι για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας, όπως είναι η λιποαναρρόφηση, η μεσοθεραπεία, το υδρομασάζ η θαλασσοθεραπεία και η ηλεκτρολιποδιάλυση. Όλες αυτές οι παραπάνω μέθοδοι έχουν θετικά αποτελέσματα. Ωστόσο, δεν κρατούν για πάντα, αν εσείς δεν προσέξετε τη διατροφή σας και δεν τη συνδυάσετε κατάλληλα, με τη συστηματική σωματική άσκηση.

ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ ΣΩΜΑ ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΛΕΙΟ
Η καθημερινή φροντίδα και οι σωστές επιλογές είναι το Α και το Ω. Διατροφή, άσκηση και περιποίηση με ειδικά προϊόντα είναι το τρίπτυχο της επιτυχίας. Ο συνδυασμός και των τριών στοιχείων μπορεί να χαρίσει όμορφο σώμα χωρίς χαλάρωση και κυτταρίτιδα. Τα κέντρα ομορφιάς μπορούν να σας δώσουν μια σειρά από χρήσιμες συμβουλές που θα σας επιτρέψουν να ομορφύνετε το σώμα σας και να αισθανθείτε αμέσως καλύτερα.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Μόλις ξυπνήσετε, πιείτε ένα ποτήρι νερό με λίγο χυμό λεμόνι. Ξεκινήστε με ένα καλό πρωινό, χωρίς βέβαια να είναι ιδιαίτερα βαρύ. Προτιμήστε άπαχο γάλα, δημητριακά και μαύρο ψωμί με ζαμπόν γαλοπούλας. Αργότερα, αν πεινάσετε, φάτε ένα μήλο ή ένα άπαχο γιαούρτι. Μην παραλείπετε ποτέ κανένα γεύμα, διότι είναι απαραίτητο για την καλή ισορροπία του οργανισμού σας, και, κυρίως, μην είστε φειδωλές στην κατανάλωση τροφών που δίνουν ενέργεια και σας τονώνουν. Αντίθετα, αποφύγετε τα γλυκά και την κατανάλωση λιπαρών ουσιών. Το βραδινό σας γεύμα πρέπει πάντα να είναι ελαφρύ και υγιεινό. Κοτόπουλο ή ψάρι μαζί με σαλάτα ή βραστά λαχανικά και λίγο ψωμί θεωρείται ό,τι καλύτερο. Λίγο πριν από τον ύπνο πιείτε ένα αφέψημα (τίλιο ή χαμομήλι) και πείτε «όχι» στα ανθρακούχα ποτά. Φροντίστε πάντα την υδάτωση του οργανισμού σας πίνοντας 1,5 λίτρο νερό καθημερινά.

ΑΣΚΗΣΗ
Περπατήστε το λιγότερο 15-20 λεπτά κάθε μέρα. Γραφτείτε στο πιο κοντινό σας γυμναστήριο και κάντε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα το πρόγραμμα που θα σας συστήσει ο γυμναστής σας. Αν δε σας αρέσει το αερόμπικ, τότε δοκιμάστε το κολύμπι ή το aqua aerobic, είναι μια πολύ καλή πρόταση που θα σας ενθουσιάσει. Ακόμη και όταν βρίσκεστε στο σπίτι ή στο γραφείο, εκμεταλλευτείτε κάθε στιγμή για να κρατήσετε το σώμα σας σε ευεξία με απλές κινήσεις. Το πρωί τεντώστε όλο το σώμα σας, πρώτα από τη μία μεριά και μετά από την άλλη, για να ξυπνήσετε τους μυς σας. Κάντε συστροφές του κάθε αστραγάλου γύρω στις δέκα φορές, πρώτα από τα δεξιά προς τα αριστερά και το αντίθετο. Μετά το μπάνιο ή το ντους τρίψτε δυνατά το σώμα σας με μια μεγάλη πετσέτα, την οποία κρατάτε από τις δυο άκρες, προχωρώντας προς τα πάνω. Αυτό είναι ένα πολύ καλό μασάζ που θα σας τονώσει και θα βοηθήσει την κυκλοφορία του αίματος. Μια άλλη πολύ καλή άσκηση που μπορείτε να κάνετε καθώς περιμένετε το μετρό είναι να κρατάτε το σώμα σας ευθυτενές και να αφήνετε το βάρος του σώματος να πέφτει διαδοχικά από το ένα πόδι στο άλλο. Κανείς δεν υποψιάζεται ότι αυτή τη στιγμή εσείς κάνετε ασκήσεις για τους μηρούς και τους γλουτούς σας. Επίσης, όταν περπατάτε, θυμηθείτε να σφίγγετε τους γλουτιαίους και τους κοιλιακούς μυς, και θα δείτε πόσο θα βοηθήσει τη φόρμα σας αυτό το «συνειδητό περπάτημα». Ακόμα, στο γραφείο μπορείτε να βοηθήσετε τους μυς των μπράτσων αν καθώς σηκώνεστε βάζετε δύναμη ακουμπώντας στα μπράτσα της καρέκλας. Επίσης, μπορείτε να κάνετε κοιλιακούς σε κάποιο διάλειμμα. Καθώς κάθεστε, κρατήστε αντίσταση στερεωμένες στην πλάτη της καρέκλας, τεντώστε οριζόντια τα πόδια και στη συνέχεια φέρτε τα πόδια στο στήθος. Ξεκινήστε κάνοντας αυτή την άσκηση πέντε φορές και σταδιακό αυξήστε τον αριθμό και φτάστε μέχρι δέκα. Αυτές οι τόσο απλές κινήσεις, όταν γίνονται καθημερινά, κρατούν το σώμα σας πάντα σε φόρμα.
Η απόκτηση ενός όμορφου σώματος που πάντοτε ονειρευόσασταν δεν είναι πια πολύ μακριά. Εμπιστευτείτε το όνειρό σας στην κοσμετολογία και βοηθήστε με τη σειρά σας το αποτέλεσμα, με άσκηση και σωστή διατροφή.

ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΩΜΑΤΟΣ
Πρωτοποριακά προϊόντα, νέες αισθήσεις, φρέσκες και δροσερές υφές προστατεύουν και φροντίζουν την επιδερμίδα. Τα συστατικά που περιέχουν προσφέρουν εκπληκτικά αποτελέσματα. Από τις πρώτες κιόλας χρήσεις το δέρμα μεταμορφώνεται, γίνεται σφριγηλότερο και λείο. Η αποβολή των περιττών στοιχείων από τους ιστούς επιταχύνεται, η κυτταρίτιδα εξαφανίζεται σταδιακά και οι γραμμές του σώματος γίνονται πιο φίνες. Χρησιμοποιήστε τα προϊόντα αδυνατίσματος καθημερινά όλο το χρόνο, αν θέλετε να έχετε απαλές καμπύλες και τρυφερή επιδερμίδα. Ακόμη, μην ξεχνάτε να κάνετε πίλινγκ με μια απαλή κρέμα απολέπισης, που θα καθαρίσει και θα αφαιρέσει τα νεκρά κύτταρα, προετοιμάζοντας το δέρμα να δεχτεί τα ευεργετικά οφέλη των προϊόντων για το αδυνάτισμα. Τα καινούρια προϊόντα αδυνατίσματος και σύσφιξης σας χαρίζουν μια μοναδική ευκαιρία να ζήσετε ξανά, μέσα σ’ ένα όμορφο σώμα. Η επιλογή είναι όλη δική σας.

Σχόλια

mood_bad
  • Χωρίς σχόλια.
  • Προσθήκη σχολίου